دختر شهرستانی

این جا زندگی منه با دختر شهرستانی

دختر شهرستانی

این جا زندگی منه با دختر شهرستانی

شماره ۸

 

 

 

 

چرا واقعا دنیامون یه طوری شده که اگه یه دختره از یه پسره برسه ساعت چنده تا یه جاهای خطر ناکی مردم به خصوص زن ها براش حرف در می یارن آخه دختره بیچاره مگه چیکار کرد . واقعا تو دنیامون اینقدر بین پسر دختر فاصله انداختیم که مدیر مدرسمون می گه بخاطر این مدرسه رد عوض نمی کنم چون جایی می ریم که پسرا کنارمون درس می خونن ! حالا تو شهرستان اینجوریه فکر کنم جا های دیگه اینطوری نباشن یکی دوسام که چت می کرد اونقدر غرق رویا شده بود که فکر می کرد که حالا داره با کی حرف می زنه  

 

دخترم برجستگی بدنت معلوم باشه گناه  

پسرم هر طور خواستی لباس بپوش دخترارو هم نیگا کن اشکالی نداره  

 

تو مدرسمون می گن جوراب سفید بوشین چون ممکنه نامحرم اومد پاچه شلوارت بره بالا نا محرم پاتو ببینه اون وقت تو گناه کردی  

 

 

دلم آدم هر چقدر بگه خالی نمی شه یه پسر هم سنم تو  مدرسش با شرت ورزش می کنه من با مانتو شلوار

 

 

دختره می گه ما تو مدرسه نامحرم نداریم همه دختر چرا مقنعه بزنیم چرا راحت نباشیم  

ها  

 

نمی دونم این مطلب چن درصد موافق داشته باشه ولی همش برای خالی کردن دل بود  

 

 

ها راستی تو امتحانات موفق باشید امید وارم نهایت تلاشمونو بکنیم این چن روز امتحان دارم شاید نیام بای تا روزی دختره دوباره بخواد بنویسه   

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عباس پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://loooove.blogsky.com

اپه با حالی بود.چی بگم والا.
ممنون.
تو هم به ما سر بزن.

N.S جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

باهات موافقم !من پسرم ولی همیشه اینا برام سوال بوده!!چرا همه چیز برا دخترا بده برا پسرا اشکال نداره؟چرا پسرا هر کار می کنن اشکال نداره ولی دختر باید مواظب همه کاراش باشه؟چرا تو ایران فقط جسم دختر ارزش داره و روحش اصلا مهم نیس؟مگه دختر وسیلس؟نمی دونم از این سوالا زیاده ولی بیخی کیه که جواب بده !!موفق باشی دوست من!!

ممنون که درک کردی

سبحان سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://matrix0541.mahtarin.com

می دونی اشکال از اون کساییهست که عقده ای اند وحالا واسه ما مسئول شدن همه تو خفقانیم همه

هورام یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.horam46.blogfa.com

سلام
وبتون خیلی نازه
به منم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد